تحقيق نقش بازاريابي در توسعه صادرات

تحقيق نقش بازاريابي در توسعه صادرات

در اين تحقيق نقش بازاريابي در توسعه صادرات مورد بررسي و پژوهش قرار گرفته است در زير به مختصري ازعناوين و چكيده آنچه شما در اين تحقيق دريافت مي كنيد اشاره شده است : يكي از مهمترين ابزارهاي استراتژي توسعه صادرات، برخورداري از مزيت نسبي در گردونه مبادلات خارجي است. ممكن است كشوري از لحاظ توليد مزيت داشته باشد ولي از نظر بازرگاني فاقد مزيت باشد. اين فقدان مزيت بازرگاني از ناكارايي نسبي در بازاررساني كالا در مراحلي همچون بسته بندي، حمل، كنترل كيفيت، .استانداردهاي توليدي، عدم دسترسي به اطلاعات مربوط به تجارت جهاني و ... ناشي مي شود. بخش صادرات ايران به علت عدم وجود يك سيستم بازاريابي و بازرگاني مناسب و كارا نتوانسته است به خوبي توسعه يابد. به طوري كه در اغلب موارد كالا و خدمات صادراتي ما با وجود برخورداري از كيفيت مطلوب و حتي فراتر از استانداردهاي جهاني به دليل نبود يك سيستم مناسب تبليغاتي و اطلاع رساني در بخش مبادلات خارجي جايگاه شايسته خود را در بازارهاي جهاني به دست نياورده است، در اغلب موارد بازرگانان به جاي افزايش صادرات، زمينه را براي افزايش واردات مهيا كرده اند. زير صادركنندگان به جاي ...


دسته بندي : علوم انساني
تگ : تحقيق نقش بازاريابي در توسعه صادرات,دانلود تحقيق نقش بازاريابي در توسعه صادرات,مقاله نقش بازاريابي در توسعه صادرات,دانلود مقاله نقش بازاري
download - دانلود

[ ۱۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۵:۰۱ ] [ دانلود كن ]
[ نظرات (0) ]
[ ]