تحقيق تاريخچه‌ي بازاريابي شبكه‌اي

تحقيق تاريخچه‌ي بازاريابي شبكه‌اي

در اين تحقيق تاريخچه‌ي بازاريابي شبكه‌اي مورد بررسي و پژوهش قرار گرفته است در زير به مختصري ازعناوين و چكيده آنچه شما در اين تحقيق دريافت مي كنيد اشاره شده است : اين حقيقتاً جالب است كه اكثر افرادي كه در ايران در زمينه بازاريابي شبكه‌اي كار مي‌كنند، فكر مي‌كنند كه بازاريابي شبكه‌اي يعني گلدكوئست و گلدكوئست يعني بازاريابي شبكه‌اي، علت اين موضوع، سابقه‌ي ديرينه دارد در فرهنگ شنيداري - و اكثراً بدون مطالعه و تحقيق - ما ايراني‌ها، حتماً شما هم اين را شنيده‌ايد كه در زمانهايي نه چندان دور، اكثر كالاهايي كه توسط تجار براي اولين بار به كشور وارد مي‌شدند و مورد استفاده عموم قرار مي‌گرفتند، به نوعي نام تجاري خود را تا آن حد بين مردم جا مي‌انداختند (هويتمند مي‌كردند) كه گويي تنها نوع كالاي توليد شده از آن نوع، فقط همان «مارك يا علامت» تجاري بوده است و بس. يك زماني اگر مردم مي‌خواستند بگويند آبگرم‌كن يا بخاري جديدي خريده‌اند، مي‌گفتند يك «دئوترم» جديد گرفته‌اند، براي «دستما ...


دسته بندي : علوم انساني
تگ : تحقيق تاريخچه‌ي بازاريابي شبكه‌اي,دانلود تحقيق تاريخچه‌ي بازاريابي شبكه‌اي,مقاله تاريخچه‌ي بازاريابي شبكه‌اي,دانلود مقاله تاريخچه‌ي
download - دانلود

[ ۱۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۵:۰۹ ] [ دانلود كن ]
[ نظرات (0) ]
[ ]