تحقيق CRM

تحقيق CRM

در اين تحقيق CRM مورد بررسي و پژوهش قرار گرفته است در زير به مختصري ازعناوين و چكيده آنچه شما در اين تحقيق دريافت مي كنيد اشاره شده است : واژه CRM مخفف Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستمها راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابطي قويتر با آنها منجر شود. در نهايت، رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز موفقيت هر كسب و كار است. تكنولوژيهاي بسياري در قالب مديريت ارتباط با مشتري CRM ارائه شده اند اما داشتن تصويري از CRM به عنوان مجموعه اي از تكنولوژي نيز نادرست است. به عنوان روشي بهتر براي درك CRM ، مي توان آنرا به مانند فرايندي دانست كه به ما كمك مي كند تا اطلاعات مختلفي از مشتريان، فروش، اثر بخشي فعاليتهاي بازاريابي، سرعت عمل در پاسخگويي به مشتري و نيز تمايلات بازار را به شكل يكجا جمع آوري كنيم. هدف از CRM چيست؟ ايده اصلي CRM كمك به بنگاهها براي استفاده از تكنولوژي و منابع انساني در به دست آوردن ديدي بهتر نسبت به رفتارهاي تجاري و ارزشي است كه هر مشتري براي سازمان ايجاد مي كند. در صورتي كه يك سيستم CRM بتو ...


دسته بندي : علوم انساني
تگ : واژه CRM مخفف Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري است, در حقيقت اين سيستمها راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مش
download - دانلود

[ ۱۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۵:۵۹ ] [ دانلود كن ]
[ نظرات (0) ]
[ ]