CRM چيست؟

CRM چيست؟

در اين مقاله كامل به crm يا Customer Relationship Management پرداخته شده. تعاريف و راهكارهاي افزايش ارتباط يهينه با مشتري, مشتري مداري و ... شرح داده شده است. اين مقاله در 9 صفحه ورد نوشته شده است و بسيار كامل و جاامع است. در ابتداي مقاله مي خوانيم: واژه CRM مخفف Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستمها راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابطي قويتر با آنها منجر شود. در نهايت، رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز موفقيت هر كسب و كار است. تكنولوژيهاي بسياري در قالب مديريت ارتباط با مشتري CRM ارائه شده اند اما داشتن تصويري از CRM به عنوان مجموعه اي از تكنولوژي نيز نادرست است. به عنوان روشي بهتر براي درك CRM ، مي توان آنرا به مانند فرايندي دانست كه به ما كمك مي كند تا اطلاعات مختلفي از مشتريان، فروش، اثر بخشي فعاليتهاي بازاريابي، سرعت عمل در پاسخگويي به مشتري و نيز تمايلات بازار را به شكل يكجا جمع آوري كنيم. ...


دسته بندي : علوم انساني
تگ : CRM , مقاله ارتباط با مشتري , مقاله اي در مورد CRM
download - دانلود

[ ۱۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۶:۵۲ ] [ دانلود كن ]
[ نظرات (0) ]
[ ]