تحقيق استراتژي بازاريابي
تحقيق استراتژي بازاريابي
در اين تحقيق استراتژي بازاريابي مورد بررسي و پژوهش قرار گرفته استدر زير به مختصري ازعناوين و چكيده آنچه شما در اين تحقيق دريافت مي كنيد اشاره شده است :استراتژي بازاريابيبهترين استراتژي بازاريابي الكترونيكي: ارتباط مناسب و دائم با مشتريان بر خط اكنون زمان بسيار خوبي جهت استفاده از بازاريابي الكترونيكي است. روش هاي قديمي بازاريابي درحال تغيير و تحول است چرا كه تعداد كاربران و در نتيجه مشتريان بر خط و همچنين خدمات و محصولات مرتبط با آنها، هر روز در حال گسترش است. بهترين روش ها جهت رسيدن به اين مشتريان بالقوه بر خط چيست؟ 1- بازاريابي پست الكترونيك. هرروز بيش از 900 ميليون نفر از پست الكترونيك جهت ارسال و دريافت پيام استفاده مي كنند. هنوز موثرترين روش رسيدن به تعداد انبوه مشتريان بالقوه و تقويت ارتباط با آنها، استفاده از پست الكترونيك است. طراحي و ارسال خبرنامه هاي الكترونيكي از مهم ترين و شايد حياتي ترين نيازهاي تجارت هاي برخط است و ابزار ها و روش هاي توليد و ارسال خبرنامه ها، بسيار قدرت مند شده اند. 2- وبلاگ نويسي. تا قبل از پديده وبلاگ، مشتريان امكان و توفيق ارتباط نزديك با ارائه كن ...
دسته بندي : علوم انساني
تگ : تحقيق استراتژي بازاريابي,دانلود تحقيق ,مقاله استراتژي بازاريابي,دانلود مقاله استراتژي بازاريابي,تحقيق در مورد استراتژي بازاريابي, تحقيق م
download - دانلود
ادامه مطلب